Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Froow" data-source="post: 1070458" data-attributes="member: 152669"><p>Tjena! Har varit sugen på att snösäsonga länge, och är inne på samma spår just nu, speciellt whistler 16/17 Först var jag inne på att gå den "lätta" vägen och fixa allt via kilroy.</p><p></p><p>Sen träffade jag en grabb på fiji som hade säsongat i whistler, han tyckte dock det skulle vara mer värt att åka ner och fixa boende+jobb själv istället. Dels för att jobben via kilroy ofta är väldigt lågbetalda och dels för att du får mindre skidåkning då du troligtvis jobbar mer! Jobbmöjligheterna skulle vara stora i whislter med har jag hört! Så vart lite kluven! </p><p></p><p>Känns ju kanske lite roligare att åka ner ett par månader innan säsongen börjar och försöka lösa allt på plats men det är ju en risk det med! </p><p>Men somsagt är rätt osäker på hur jag ska lösa allt, får kolla lite mer när jag kommer hem från min resa! Är jävligt taggad iallafall haha!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Froow, post: 1070458, member: 152669"] Tjena! Har varit sugen på att snösäsonga länge, och är inne på samma spår just nu, speciellt whistler 16/17 Först var jag inne på att gå den "lätta" vägen och fixa allt via kilroy. Sen träffade jag en grabb på fiji som hade säsongat i whistler, han tyckte dock det skulle vara mer värt att åka ner och fixa boende+jobb själv istället. Dels för att jobben via kilroy ofta är väldigt lågbetalda och dels för att du får mindre skidåkning då du troligtvis jobbar mer! Jobbmöjligheterna skulle vara stora i whislter med har jag hört! Så vart lite kluven! Känns ju kanske lite roligare att åka ner ett par månader innan säsongen börjar och försöka lösa allt på plats men det är ju en risk det med! Men somsagt är rätt osäker på hur jag ska lösa allt, får kolla lite mer när jag kommer hem från min resa! Är jävligt taggad iallafall haha! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Whistler
Tillbaka
Topp