Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga med familj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ywizzz" data-source="post: 1035241" data-attributes="member: 136755"><p>Jag drog 1 månad till Andermatt när jag var föräldraledig med min dotter (drygt ett år vid tillfället). Var kanon och jag kommer definitivt göra det igen om det blir fler barn. Funkade kanonbra och eftersom vädret är bra mycket trevligare i alperna än Sverige på vintern och våren så passar det väldigt bra för alla form av aktiviteter med barn.</p><p></p><p>Jag åkte ner själv med dottern och min fru var nere ca 10 dagar samt ett par polare och annat folk kom ner under några veckor - vi var själva ca 1/4 av tiden. Mycket pulka, turande, badande etc. - finns ju en massa kul att hitta på.</p><p></p><p>Kan varmt rekommendera alla att göra detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ywizzz, post: 1035241, member: 136755"] Jag drog 1 månad till Andermatt när jag var föräldraledig med min dotter (drygt ett år vid tillfället). Var kanon och jag kommer definitivt göra det igen om det blir fler barn. Funkade kanonbra och eftersom vädret är bra mycket trevligare i alperna än Sverige på vintern och våren så passar det väldigt bra för alla form av aktiviteter med barn. Jag åkte ner själv med dottern och min fru var nere ca 10 dagar samt ett par polare och annat folk kom ner under några veckor - vi var själva ca 1/4 av tiden. Mycket pulka, turande, badande etc. - finns ju en massa kul att hitta på. Kan varmt rekommendera alla att göra detta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga med familj
Tillbaka
Topp