Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsonga med kids, nån som provat ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vogeltorparn" data-source="post: 536339" data-attributes="member: 87233"><p>Jag, min sambo och treårige son var iväg en månad till Funäs i år. Vi löste det med halvdagsåkning, ungefär... Vi hade ordnat det så att vi var bostadslösa på hemmafronten under tiden för att få ner kostnaderna. Jag tog föräldraledigt och semester medan min sambo jobbade lite och semestrade lite. Vi hade ju turen att få väldigt fin åkning båda två då snön ligger orörd ganska länge på fjällen runt Funäs. Det jag tyckte var bökigast så var det paltandet med mat och mellis. Man har ju inte råd att käka ute varenda dag och att leva på mackor under längre tid än en vecka blir ju lite fattigt... Jag tycke det var en fantastisk upplevelse och sitter och grunnar på om man ska göra en liknade resa under nästa säsong och då kanske stanna ytterliggare lite längre. Då kanske med lite ströjobb för oss båda för att bättra på finanserna lite. Jag har ingen lust att magasinera möblerna en gång till...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vogeltorparn, post: 536339, member: 87233"] Jag, min sambo och treårige son var iväg en månad till Funäs i år. Vi löste det med halvdagsåkning, ungefär... Vi hade ordnat det så att vi var bostadslösa på hemmafronten under tiden för att få ner kostnaderna. Jag tog föräldraledigt och semester medan min sambo jobbade lite och semestrade lite. Vi hade ju turen att få väldigt fin åkning båda två då snön ligger orörd ganska länge på fjällen runt Funäs. Det jag tyckte var bökigast så var det paltandet med mat och mellis. Man har ju inte råd att käka ute varenda dag och att leva på mackor under längre tid än en vecka blir ju lite fattigt... Jag tycke det var en fantastisk upplevelse och sitter och grunnar på om man ska göra en liknade resa under nästa säsong och då kanske stanna ytterliggare lite längre. Då kanske med lite ströjobb för oss båda för att bättra på finanserna lite. Jag har ingen lust att magasinera möblerna en gång till... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsonga med kids, nån som provat ?
Tillbaka
Topp