Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga på Nya Zealand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brandt" data-source="post: 16531" data-attributes="member: 24569"><p>Jag är bara i planerings stadiet. Tyvärr ingen koll på golfmöjligheterna.. Tror dom är bergänsade. iaf på södra ön dit jag hade tänkt åka. Det är ju vintersäsongdär nere under våan sommar och om du inte lirar vintergolf så ser det nog mindre lovande ut. Jobb finns det nog. Läset på en sida att dom söker 800 personer till 3 olika skidorter. Dom söker typ skidlärare, personal till skiduthyrningen samt liftpersonal. Boende har jag ingen koll på men det kan jag tänka mig att dom hjälper en lite med.. Efter som man jobbar på orten får man liftkort, ortens skidställ samt massa rabbatter och erbjudande..</p><p></p><p>Ett litet krux med att söka är att när man skickar ansökanmåste man bifoga en kopia på visum som ger en rätta att jobba (typ legal alien) i NZ. </p><p></p><p>Vill bara pointera igen att jag ligger bara i planeringsstadiet. Tar studenten i juni och känner inte för att börja plugga igen direkt.. </p><p></p><p>Hittade en lite länk på vad som händer i Queenstown under säsongen; <a href="http://www.queenstownwinter.com/events.asp" target="_blank">http://www.queenstownwinter.com/events.asp</a></p><p></p><p>Ciao / brandt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brandt, post: 16531, member: 24569"] Jag är bara i planerings stadiet. Tyvärr ingen koll på golfmöjligheterna.. Tror dom är bergänsade. iaf på södra ön dit jag hade tänkt åka. Det är ju vintersäsongdär nere under våan sommar och om du inte lirar vintergolf så ser det nog mindre lovande ut. Jobb finns det nog. Läset på en sida att dom söker 800 personer till 3 olika skidorter. Dom söker typ skidlärare, personal till skiduthyrningen samt liftpersonal. Boende har jag ingen koll på men det kan jag tänka mig att dom hjälper en lite med.. Efter som man jobbar på orten får man liftkort, ortens skidställ samt massa rabbatter och erbjudande.. Ett litet krux med att söka är att när man skickar ansökanmåste man bifoga en kopia på visum som ger en rätta att jobba (typ legal alien) i NZ. Vill bara pointera igen att jag ligger bara i planeringsstadiet. Tar studenten i juni och känner inte för att börja plugga igen direkt.. Hittade en lite länk på vad som händer i Queenstown under säsongen; [URL]http://www.queenstownwinter.com/events.asp[/URL] Ciao / brandt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga på Nya Zealand
Tillbaka
Topp