Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsonga Riksgränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedieharder" data-source="post: 1321294" data-attributes="member: 14886"><p>Boende i just Riksgränsen är ruskigt svårt om ni inte jobbar på anläggningen eller Ica. I er situationen skulle jag satsa på att köpa en husvagn och boka en säsongsplats på campingen. Bäst är såklart att hitta något med förgård som redan står på plats däruppe men det kan bli svårt att hitta rätt ekipage till rätt pris.</p><p></p><p>Billigast och hyfsat enkelt är det ju då att köpa en vagn på annat håll nu i höst och ställa dit den i oktober innan värsta snön lagt sig. Vill ni bo riktigt bra med gott om plats så köper ni också en förgård men det kan snabbt sticka iväg ca 50 000 extra och kommer med en hel del jobb som nog inte är värt för bara en vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedieharder, post: 1321294, member: 14886"] Boende i just Riksgränsen är ruskigt svårt om ni inte jobbar på anläggningen eller Ica. I er situationen skulle jag satsa på att köpa en husvagn och boka en säsongsplats på campingen. Bäst är såklart att hitta något med förgård som redan står på plats däruppe men det kan bli svårt att hitta rätt ekipage till rätt pris. Billigast och hyfsat enkelt är det ju då att köpa en vagn på annat håll nu i höst och ställa dit den i oktober innan värsta snön lagt sig. Vill ni bo riktigt bra med gott om plats så köper ni också en förgård men det kan snabbt sticka iväg ca 50 000 extra och kommer med en hel del jobb som nog inte är värt för bara en vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsonga Riksgränsen
Tillbaka
Topp