Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga St Anton 24/25
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aejmil" data-source="post: 1299481" data-attributes="member: 176152"><p>Var där på säsong förra vintern. Älskar St Anton på alla vis.. skidorten och åkningen är bra.. afterski kommer du märka där men vi var mycket på KK, taps och mooser. Du kommer ha sjukt roligt och träffa vänner för livet. Jag jobbade inte och vi betalade 25k i månaden för vår lägenhet (2 pers) - men vi bodde väldigt bra och lyxigt jämfört med de flesta säsongarna. Jag är extrovert och har lätt för att hitta folk att hänga med så för mig funkade det fint att inte jobba men jag skulle rekommendera många att jobba just av anledningen att träffa folk. Många av de som inte jobbade hade svårt att hitta folk att hänga med och då blev det bara att de hängde med dom som de kände innan osv. </p><p></p><p>Många åker ner och bor på vandrarhemmet eller liknande till att börja med och söker jobb på plats. På väldigt många av jobben får man boende tillsammans med jobbet, och i vissa fall möjligheten att hyra. Du kan också kolla typ Google maps och maila alla restauranger, butiker osv i förväg och försöka hitta jobb så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aejmil, post: 1299481, member: 176152"] Var där på säsong förra vintern. Älskar St Anton på alla vis.. skidorten och åkningen är bra.. afterski kommer du märka där men vi var mycket på KK, taps och mooser. Du kommer ha sjukt roligt och träffa vänner för livet. Jag jobbade inte och vi betalade 25k i månaden för vår lägenhet (2 pers) - men vi bodde väldigt bra och lyxigt jämfört med de flesta säsongarna. Jag är extrovert och har lätt för att hitta folk att hänga med så för mig funkade det fint att inte jobba men jag skulle rekommendera många att jobba just av anledningen att träffa folk. Många av de som inte jobbade hade svårt att hitta folk att hänga med och då blev det bara att de hängde med dom som de kände innan osv. Många åker ner och bor på vandrarhemmet eller liknande till att börja med och söker jobb på plats. På väldigt många av jobben får man boende tillsammans med jobbet, och i vissa fall möjligheten att hyra. Du kan också kolla typ Google maps och maila alla restauranger, butiker osv i förväg och försöka hitta jobb så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga St Anton 24/25
Tillbaka
Topp