Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga Val thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HeddaFregne" data-source="post: 1147664" data-attributes="member: 166306"><p>Hej!! Jag och en kompis funderar på att dra till Val Thorens i vinter och säsonga! Då vi gärna vill bo med några fler men inte känner någon som är i samma spår som oss undrar vi ifall det är några här som är sugna på samma sak och vill leta boende med oss.</p><p></p><p>Vi är en tjej och en kille, båda 20 år och från Lund. Jag har tidigare gjort en säsong i St Anton medans han har gått ett år på universitet! Vi är såklart mest sugna på att åka massa skidor, men att festa är också kul!</p><p>Finns på fb eller på instadm: heddafregne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HeddaFregne, post: 1147664, member: 166306"] Hej!! Jag och en kompis funderar på att dra till Val Thorens i vinter och säsonga! Då vi gärna vill bo med några fler men inte känner någon som är i samma spår som oss undrar vi ifall det är några här som är sugna på samma sak och vill leta boende med oss. Vi är en tjej och en kille, båda 20 år och från Lund. Jag har tidigare gjort en säsong i St Anton medans han har gått ett år på universitet! Vi är såklart mest sugna på att åka massa skidor, men att festa är också kul! Finns på fb eller på instadm: heddafregne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga Val thorens
Tillbaka
Topp