Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaisa" data-source="post: 89891" data-attributes="member: 12540"><p>Åker du bräda är Chamonix bättre tycker jag. Jag har säsongat både i Val och Cham och ser fördelar och nackdelar med dem bägge. Det är dyrare att bo i Val, men det är lite mer avslappnad stämning. Cham bjuder på mest utmanande åkningen, men lössnön blir snabbt uppåkt. Att fixa jobb är lika svårt överallt. Om du åker ner nu i början av november kan du nog få tag på något om du är lite driven. Cham är mer av en stad, så det finns mer att göra där, men du får det nog lättare att lära känna folk i Val. Ha det så kul!</p><p>/Kaisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaisa, post: 89891, member: 12540"] Åker du bräda är Chamonix bättre tycker jag. Jag har säsongat både i Val och Cham och ser fördelar och nackdelar med dem bägge. Det är dyrare att bo i Val, men det är lite mer avslappnad stämning. Cham bjuder på mest utmanande åkningen, men lössnön blir snabbt uppåkt. Att fixa jobb är lika svårt överallt. Om du åker ner nu i början av november kan du nog få tag på något om du är lite driven. Cham är mer av en stad, så det finns mer att göra där, men du får det nog lättare att lära känna folk i Val. Ha det så kul! /Kaisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga var?
Tillbaka
Topp