Säsonga vintern-06?

milano

Ny medlem
Säsonga vintern-06?
Hej! Är en tjej på 20 år snart och undrar om någon är sugen på att säsonga vintern -06? Jag åker gärna till Frankrike eller Österrike, kan inte franska men tar gärna med någon som kan! =)

/Emma

Säsonga vintern-06?
Har du tänkt åka skidor på hösten, se till att inte glömma kondisen hemma, då liftarna brukar öppna i mitten av december (chamonix). Sen saknas även snön, men det går ju alltid att hika upp på stormuttan och droppa klippor ned på berg, om du har pannben.

Säsonga vintern-06?
Häng med till St Anton, klockrent här. 3e säsongen, alltid kul o få ner fler som vill säsonga, redan nog bestämt mig för en 4e... Fan kanske inte har nåt liv jag :P Gillar stället iaf... Åk ner i mitten på november o sök jobb, liftarna öppnar normalt i slutet på nov eller början av dec beroende på snö förhållandena... Tyskan är lätt att komma in i... skriv nåt i min gbok om du undrar nåt.
good luck

JoeY

Säsonga vintern-06?
jag vill!

har aldrig säsongat men SKA ner nästa säsong. Har inga kompisar som förstår tjusningen med skidåkning. Vill ni bli mina?

Säsonga vintern-06?
Det skulle inte vara helt fel att säsonga ett (eller flera) år... Det är dock mycket som ska klaffa för att det ska bli verklighet, även om det går att lösa.
Själv har jag lite lösa funderingar på att göra en säsong i Österrike eller Schweiz, men nuvarande säsong är ju inte slut än, så man har väl lite tid på sig att göra upp planer och bestämma sig.
Jag har heller ingen aning om hur svårt det är att få boende och jobb på de olika alp-orterna. Man lär inte precis vara ensam ;). Men det löser sig nog.

Hare fint!
//Niclas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp