Häng med till St Anton, klockrent här. 3e säsongen, alltid kul o få ner fler som vill säsonga, redan nog bestämt mig för en 4e... Fan kanske inte har nåt liv jag :P Gillar stället iaf... Åk ner i mitten på november o sök jobb, liftarna öppnar normalt i slutet på nov eller början av dec beroende på snö förhållandena... Tyskan är lätt att komma in i... skriv nåt i min gbok om du undrar nåt.
good luck
JoeY