Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga vintern-06?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joeyhell" data-source="post: 150585"><p>Häng med till St Anton, klockrent här. 3e säsongen, alltid kul o få ner fler som vill säsonga, redan nog bestämt mig för en 4e... Fan kanske inte har nåt liv jag :P Gillar stället iaf... Åk ner i mitten på november o sök jobb, liftarna öppnar normalt i slutet på nov eller början av dec beroende på snö förhållandena... Tyskan är lätt att komma in i... skriv nåt i min gbok om du undrar nåt.</p><p>good luck</p><p></p><p>JoeY</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joeyhell, post: 150585"] Häng med till St Anton, klockrent här. 3e säsongen, alltid kul o få ner fler som vill säsonga, redan nog bestämt mig för en 4e... Fan kanske inte har nåt liv jag :P Gillar stället iaf... Åk ner i mitten på november o sök jobb, liftarna öppnar normalt i slutet på nov eller början av dec beroende på snö förhållandena... Tyskan är lätt att komma in i... skriv nåt i min gbok om du undrar nåt. good luck JoeY [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga vintern-06?
Tillbaka
Topp