Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga vintern-06?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erandir" data-source="post: 150588" data-attributes="member: 54669"><p>Det skulle inte vara helt fel att säsonga ett (eller flera) år... Det är dock mycket som ska klaffa för att det ska bli verklighet, även om det går att lösa.</p><p>Själv har jag lite lösa funderingar på att göra en säsong i Österrike eller Schweiz, men nuvarande säsong är ju inte slut än, så man har väl lite tid på sig att göra upp planer och bestämma sig.</p><p>Jag har heller ingen aning om hur svårt det är att få boende och jobb på de olika alp-orterna. Man lär inte precis vara ensam <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />. Men det löser sig nog.</p><p></p><p>Hare fint!</p><p>//Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erandir, post: 150588, member: 54669"] Det skulle inte vara helt fel att säsonga ett (eller flera) år... Det är dock mycket som ska klaffa för att det ska bli verklighet, även om det går att lösa. Själv har jag lite lösa funderingar på att göra en säsong i Österrike eller Schweiz, men nuvarande säsong är ju inte slut än, så man har väl lite tid på sig att göra upp planer och bestämma sig. Jag har heller ingen aning om hur svårt det är att få boende och jobb på de olika alp-orterna. Man lär inte precis vara ensam ;). Men det löser sig nog. Hare fint! //Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga vintern-06?
Tillbaka
Topp