Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga vintern 22/23
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 180353" data-source="post: 1249148"><p>Hej Olle!</p><p>Jag heter Vera och går även jag sista året på gymnasiet. Nästan ingen av mina vänner har hitills varit så sugna på att säsonga men jag har bestämt mig för att göra det. Jag har varit i alperna på lite olika ställen några gånger, mest Italien och Österrike. På grund av min morfars ursprung har jag även schweiziskt medborgarskap, har därför blivit lite sugen på att åka till Schweiziska alperna. Men är öppen för det mesta egentligen. </p><p></p><p>Du och jag kanske inte kommer säsonga ihop men hade varit tacksam om vi iallafall kan hjälpas åt inför det hela då jag inte är så säker på hur jag ska bära mig åt.</p><p>//Vera</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 180353, post: 1249148"] Hej Olle! Jag heter Vera och går även jag sista året på gymnasiet. Nästan ingen av mina vänner har hitills varit så sugna på att säsonga men jag har bestämt mig för att göra det. Jag har varit i alperna på lite olika ställen några gånger, mest Italien och Österrike. På grund av min morfars ursprung har jag även schweiziskt medborgarskap, har därför blivit lite sugen på att åka till Schweiziska alperna. Men är öppen för det mesta egentligen. Du och jag kanske inte kommer säsonga ihop men hade varit tacksam om vi iallafall kan hjälpas åt inför det hela då jag inte är så säker på hur jag ska bära mig åt. //Vera [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga vintern 22/23
Tillbaka
Topp