Säsongare idrefjäll!

Carlpeedal

Ny medlem
Säsongare idrefjäll!
Tja!

Fått säsongsjobb i idre nu och får tillgång till boendet redan nu när det öppnar så tänkte dra upp så fort som möjligt!
Får nog tillgång till en skoter också, så är det någon som ska upp och jobba i vinter så hör av er!! gött häng, beers och samåkning upp!

0725373797
Carl Kindblom

Säsongare idrefjäll!
Tja! Jag kommer flytta ifrån Norge måndag den 12:e och sen hem i några dagar så kommer kanske inte hinna upp till 16:e men kommer garanterat vara uppe inom 3-4 veckor. :)

Vad blir det för jobb då? :)

Säsongare idrefjäll!
okej, fett! Åker nog upp om direkt efter nitro circus den 18e. jag ska köra lite matlagning och bartender ser det ut som! men kommer nog variera en hel del :) va blire själv?

Säsongare idrefjäll!
Okej! :) Nitro Circus nice juh! Okej, Fått veta vilken resturang du kommer vara mest i? Förra året så var , "att man hade en resturang man jobba i, och jobba extra på de andra" tror det var så. Kommer bli skidskolan för mig iår, fokus på snowboard och jag hoppas det mest bara blir snowboard, men får ta de extra skidpass iaf det behövs.

Säsongare idrefjäll!
ja lätt! ska bli nice.. ah kommer hålla till mest på charlies nu men sen även lite vildmarksnästet m.m. Okej asnice! får vi dra ihop ett gött gäng om ett tag!

Tillbaka
Topp