Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare, övrig tid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kovryttarn" data-source="post: 843188" data-attributes="member: 92774"><p>Tjeena Freeride!</p><p></p><p>Har en fråga till er säsongare, som då har "säsongat" ett antal säsonger.</p><p></p><p>Vad gör ni n´är det inte är säsong?</p><p>Vad för jobb tar ni?</p><p>Är det samma eller liknande jobb ni tar? får ni jobbet genom kontakter eller hur funkar det för er?</p><p></p><p>Säg över en 2 års period där du börjar det första året med en säsong, vad gör ni under senvåren och sommaren fram till den andra säsongen börjar, samt efter den andra säsongen?</p><p></p><p>Varför jag frågar är för att det måste vara speciella jobb då man itne får så mycket semester varje år, och inte heller tjänsteledigt, om det nu inte är en deal från början?</p><p></p><p>Sen så har jag själv planer på att börja "säsonga" men frågor om det kommer i en annan tråd.</p><p></p><p>Men just det, hur löser ni resten av året med jobb osv?</p><p></p><p>Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kovryttarn, post: 843188, member: 92774"] Tjeena Freeride! Har en fråga till er säsongare, som då har "säsongat" ett antal säsonger. Vad gör ni n´är det inte är säsong? Vad för jobb tar ni? Är det samma eller liknande jobb ni tar? får ni jobbet genom kontakter eller hur funkar det för er? Säg över en 2 års period där du börjar det första året med en säsong, vad gör ni under senvåren och sommaren fram till den andra säsongen börjar, samt efter den andra säsongen? Varför jag frågar är för att det måste vara speciella jobb då man itne får så mycket semester varje år, och inte heller tjänsteledigt, om det nu inte är en deal från början? Sen så har jag själv planer på att börja "säsonga" men frågor om det kommer i en annan tråd. Men just det, hur löser ni resten av året med jobb osv? Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare, övrig tid?
Tillbaka
Topp