Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare, övrig tid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 843205" data-attributes="member: 58560"><p>Jag körde säsong mitten av dec till mitten på maj sen sommarjobb juni - sept, sen vänta på säsong igen</p><p></p><p>jobbet fick jag genom kontakter till en början och va fastanställd där innan finanskrisen så har kommit in såpass att jag garanterat har sommarjobb där om jag vill ha</p><p></p><p>Nu började jag iofs plugga istället för att dra på 3e säsongen men tror nog att detta är vanligaste</p><p></p><p>Jobbar man mycket på både vintern och sommaren så kan man ju resa någon månad på hösten för att korta ner väntan lite extra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>edit: några man säsongade med jobbade i norge, verkar inte vara överdrivet svårt att få jobb där <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 843205, member: 58560"] Jag körde säsong mitten av dec till mitten på maj sen sommarjobb juni - sept, sen vänta på säsong igen jobbet fick jag genom kontakter till en början och va fastanställd där innan finanskrisen så har kommit in såpass att jag garanterat har sommarjobb där om jag vill ha Nu började jag iofs plugga istället för att dra på 3e säsongen men tror nog att detta är vanligaste Jobbar man mycket på både vintern och sommaren så kan man ju resa någon månad på hösten för att korta ner väntan lite extra ;) edit: några man säsongade med jobbade i norge, verkar inte vara överdrivet svårt att få jobb där :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare, övrig tid?
Tillbaka
Topp