Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare, övrig tid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Claar" data-source="post: 843223" data-attributes="member: 35205"><p>Ett år löste jag det med sommarjobb juni-juli, sedan hösten som lagerarbetare aug-nov. Andra året skippade jag sommarjobbet för jag ville ha ledigt. Men lagerjobb aug-nov.</p><p></p><p>Beroende på vad du vill göra när du gör säsong kan du få hjälp av företaget. Många företag är måna om att hjälpa sina anställda att hitta jobb för då är det större chans att du kommer tillbaka. Om detta inte är fallet så kolla runt med kollegor och andra på orten och se hur dom ska göra. Kanske någon som kan hooka upp dig.</p><p>Lycka till. Gör säsong, det är galet kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Claar, post: 843223, member: 35205"] Ett år löste jag det med sommarjobb juni-juli, sedan hösten som lagerarbetare aug-nov. Andra året skippade jag sommarjobbet för jag ville ha ledigt. Men lagerjobb aug-nov. Beroende på vad du vill göra när du gör säsong kan du få hjälp av företaget. Många företag är måna om att hjälpa sina anställda att hitta jobb för då är det större chans att du kommer tillbaka. Om detta inte är fallet så kolla runt med kollegor och andra på orten och se hur dom ska göra. Kanske någon som kan hooka upp dig. Lycka till. Gör säsong, det är galet kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare, övrig tid?
Tillbaka
Topp