Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongare på Kläppen 10/11!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Honeyqute" data-source="post: 803049" data-attributes="member: 115416"><p>Såhär ligger det till:</p><p>Kläppen frågade mig om jag skulle på intervju på något annats ställe och då svarade jag Hundfjället.</p><p>Så då frågade de mig vilket jag skulle välja om jag fick ja från båda.</p><p>Jag svarade då såhär: Jag kan inte svara på det just nu, har nu varit på infomöte på kläppen och det känns jätte bra.</p><p>Ska sen upp till hundfjället och känna på hur det är där.</p><p>Efter detta gav de mig jobbet.</p><p>Frågade när de ville ha svar och de sa att det får väll bli efter jag varit på hundfjället.</p><p>Så jag ska alltså känna efter hur det känns på hundfjället nu i helgen och utgå från det.</p><p>Vet att jag ej kommer få svar från de på en gång. Men vill åka upp till Hundfjället för att inte känna att jag kommer ångra mig om jag väljer Kläppen utan att gett Hundfjället en chans..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Honeyqute, post: 803049, member: 115416"] Såhär ligger det till: Kläppen frågade mig om jag skulle på intervju på något annats ställe och då svarade jag Hundfjället. Så då frågade de mig vilket jag skulle välja om jag fick ja från båda. Jag svarade då såhär: Jag kan inte svara på det just nu, har nu varit på infomöte på kläppen och det känns jätte bra. Ska sen upp till hundfjället och känna på hur det är där. Efter detta gav de mig jobbet. Frågade när de ville ha svar och de sa att det får väll bli efter jag varit på hundfjället. Så jag ska alltså känna efter hur det känns på hundfjället nu i helgen och utgå från det. Vet att jag ej kommer få svar från de på en gång. Men vill åka upp till Hundfjället för att inte känna att jag kommer ångra mig om jag väljer Kläppen utan att gett Hundfjället en chans.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongare på Kläppen 10/11!
Tillbaka
Topp