Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare till Zell am see 10/11.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VictorNordgaard" data-source="post: 814077" data-attributes="member: 116741"><p>Hej !</p><p>Jag är en kille som är 19 år fyllda och ska jobba i Zell denna sässong.</p><p>Jag har jobb men inget boende.</p><p>Är öppen för alla förslag för att få ner boendekostnaden.</p><p>Har gått på golfgymnasium tidigare och är van att bo ihop några stycken.</p><p>Jobbar själv för att hitta boende.</p><p>Hör av dig om du är intresserad.</p><p>E-mail. ishockey_boy@hotmail.com</p><p>Mobil:0767-823625</p><p></p><p>Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VictorNordgaard, post: 814077, member: 116741"] Hej ! Jag är en kille som är 19 år fyllda och ska jobba i Zell denna sässong. Jag har jobb men inget boende. Är öppen för alla förslag för att få ner boendekostnaden. Har gått på golfgymnasium tidigare och är van att bo ihop några stycken. Jobbar själv för att hitta boende. Hör av dig om du är intresserad. E-mail. ishockey_boy@hotmail.com Mobil:0767-823625 Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongare till Zell am see 10/11.
Tillbaka
Topp