Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongen 2006 Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wannaberocker" data-source="post: 118733" data-attributes="member: 38178"><p>Hej!</p><p></p><p>Som flera andra här är jag väldigt sugen på att göra säsong, men har inte så många vänner som förstår hur underbart puder kan vara. Är på att dra till allt utom Frankrike då jag inte kan särskilt mycket franska, frankrike kan dock funka om man hittar trevligt folk att åka med som har koll ¨på lägenhet och någon lya.</p><p></p><p>Letar folk att åka ner med och bo med, ja, säsonga med helt enkelt! Resa, lägenhet osv... </p><p>Är en trevlig kille som heter Nils, är 21 år och befinner mig i höst i Örebro/Alingsås (främst Örebro). Åker bräda men diggar även skidor ibland. Tänkte försöka dra ner vid nov/dec-skiftet någon gång och sedan leta jobb.</p><p></p><p>Hör av er om ni skall iväg!!!</p><p></p><p>msn: justus56@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wannaberocker, post: 118733, member: 38178"] Hej! Som flera andra här är jag väldigt sugen på att göra säsong, men har inte så många vänner som förstår hur underbart puder kan vara. Är på att dra till allt utom Frankrike då jag inte kan särskilt mycket franska, frankrike kan dock funka om man hittar trevligt folk att åka med som har koll ¨på lägenhet och någon lya. Letar folk att åka ner med och bo med, ja, säsonga med helt enkelt! Resa, lägenhet osv... Är en trevlig kille som heter Nils, är 21 år och befinner mig i höst i Örebro/Alingsås (främst Örebro). Åker bräda men diggar även skidor ibland. Tänkte försöka dra ner vid nov/dec-skiftet någon gång och sedan leta jobb. Hör av er om ni skall iväg!!! msn: justus56@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongen 2006 Alperna
Tillbaka
Topp