Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongen 2006 i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OffGeek" data-source="post: 95725" data-attributes="member: 46243"><p>Jag skulle lätt haka på om det vore så att jag fick, är 17 år nu </p><p>(född 87) och är kvar 3 ring i plugget 2006 men </p><p>jag har en 7 veckors praktik starten på året 2006 satt om jag </p><p>lyckas få en möjlighet att få praktik som </p><p>någonting dit resan bär vore kanon, och så kommer det ju </p><p>problemet med mina föräldrar osv.</p><p>Men det är långt kvar som sagt så man kanske kan arbeta på </p><p>saken.</p><p></p><p>För att härma dig lite så kan jag dar lite kort info om mig </p><p>själv.</p><p>Jag läser mediaprogrammet i gymnasiet, då jag är topp eleven </p><p>i samtliga media ämnen. några "läsämnen". </p><p>Jag lirar hockey. Bräda åker jag och jag har åkt i 5år snart. dvs </p><p>jag började efter julen 99 då det blev av att </p><p>dra till idre för att lära sig hantera brädan v9 på sportlovet år </p><p>00. Sedan dess har det varit alperna under jul </p><p>veckan fram till i år då jag åker till chamonix (var där förra </p><p>året). Som andra ser mig så är jag et glatt </p><p>busfrö. </p><p></p><p>Men det vore väldigt trevligt om det här blev av för min del </p><p>och för er andra om det blir ett gäng.</p><p></p><p>/ Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OffGeek, post: 95725, member: 46243"] Jag skulle lätt haka på om det vore så att jag fick, är 17 år nu (född 87) och är kvar 3 ring i plugget 2006 men jag har en 7 veckors praktik starten på året 2006 satt om jag lyckas få en möjlighet att få praktik som någonting dit resan bär vore kanon, och så kommer det ju problemet med mina föräldrar osv. Men det är långt kvar som sagt så man kanske kan arbeta på saken. För att härma dig lite så kan jag dar lite kort info om mig själv. Jag läser mediaprogrammet i gymnasiet, då jag är topp eleven i samtliga media ämnen. några "läsämnen". Jag lirar hockey. Bräda åker jag och jag har åkt i 5år snart. dvs jag började efter julen 99 då det blev av att dra till idre för att lära sig hantera brädan v9 på sportlovet år 00. Sedan dess har det varit alperna under jul veckan fram till i år då jag åker till chamonix (var där förra året). Som andra ser mig så är jag et glatt busfrö. Men det vore väldigt trevligt om det här blev av för min del och för er andra om det blir ett gäng. / Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongen 2006 i Alperna?
Tillbaka
Topp