Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongen 2006 i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiszkiel" data-source="post: 95743" data-attributes="member: 51856"><p>Hej du!</p><p>Jag tänkte precis på det där med att säsonga och ja måste säga dig att jag inte är mer än lite motoverad asså! jobbar just nu på LISEBERG i gbg o ska spara ihop pengar.</p><p>vi var ett gäng tjejer som skulle åka till Thailand... men när ja kom o tänka på puder o gav det som förslag tyckte tjejerna att jag var dum i huvudet som ville till snön!</p><p></p><p>nu har jag bara ett problem!</p><p>JAG HAR INGEN ATT ÅKA MED!</p><p></p><p>det e inget problem i sig, för jag åker ändå, ja ivll väldigt gärna till st anton, men dela läegnhet men ngn eller några vore inte helt fel!</p><p>well well, till detaljerna, jag e född 1985, alltså 20 och har pluggat det senaste året.</p><p>bor i göteborg och älskar snö, skidor e min specialité, aboslut inget proffs, hobbyåker i offpsiten o lössnön, bräda e oerhört roligt, man får en rejäl kick.</p><p></p><p>nåja, det finns inget ja hellre vill göra för tillfället så om du/ni vill åka till österrike med mig! så hör av er!</p><p></p><p>hejhej! -Magdalena</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiszkiel, post: 95743, member: 51856"] Hej du! Jag tänkte precis på det där med att säsonga och ja måste säga dig att jag inte är mer än lite motoverad asså! jobbar just nu på LISEBERG i gbg o ska spara ihop pengar. vi var ett gäng tjejer som skulle åka till Thailand... men när ja kom o tänka på puder o gav det som förslag tyckte tjejerna att jag var dum i huvudet som ville till snön! nu har jag bara ett problem! JAG HAR INGEN ATT ÅKA MED! det e inget problem i sig, för jag åker ändå, ja ivll väldigt gärna till st anton, men dela läegnhet men ngn eller några vore inte helt fel! well well, till detaljerna, jag e född 1985, alltså 20 och har pluggat det senaste året. bor i göteborg och älskar snö, skidor e min specialité, aboslut inget proffs, hobbyåker i offpsiten o lössnön, bräda e oerhört roligt, man får en rejäl kick. nåja, det finns inget ja hellre vill göra för tillfället så om du/ni vill åka till österrike med mig! så hör av er! hejhej! -Magdalena [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongen 2006 i Alperna?
Tillbaka
Topp