Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiszkiel" data-source="post: 117965" data-attributes="member: 51856"><p>HEJHEJ!</p><p></p><p>Jag e precis som många av er andra här väldigt sugen på att pumpa puder i alperna under kommande säsong! </p><p>Jag skulle tycka det var kul om någon hakade på eftersom mina kompisar föredrar varma Asien, som sagt så föredrar jag snön förtillfället.</p><p>Älskar åka skidor och brädan ger en ordentlig adrenalinkick.</p><p>well, jag e iaf 20 år och har pluggat det senaste året, inte direkt trött på det men jag söker nya äventyr.</p><p></p><p>har du varit där? hur mycket pengar bör man ha med sig och vad går boendet på? vore kul att få lite tips!</p><p></p><p>har du lust att åka till tex. ST ANTON med mig o dela lägenhet, elle rngnannastans för den delen så hör av dig! det vore jättekul!</p><p></p><p>min msn e kiszkiel@hotmail.com</p><p></p><p>kramar -magdalena!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiszkiel, post: 117965, member: 51856"] HEJHEJ! Jag e precis som många av er andra här väldigt sugen på att pumpa puder i alperna under kommande säsong! Jag skulle tycka det var kul om någon hakade på eftersom mina kompisar föredrar varma Asien, som sagt så föredrar jag snön förtillfället. Älskar åka skidor och brädan ger en ordentlig adrenalinkick. well, jag e iaf 20 år och har pluggat det senaste året, inte direkt trött på det men jag söker nya äventyr. har du varit där? hur mycket pengar bör man ha med sig och vad går boendet på? vore kul att få lite tips! har du lust att åka till tex. ST ANTON med mig o dela lägenhet, elle rngnannastans för den delen så hör av dig! det vore jättekul! min msn e kiszkiel@hotmail.com kramar -magdalena! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Tillbaka
Topp