Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stenterud" data-source="post: 117971" data-attributes="member: 51553"><p>Hei! vi er to gutter fra Norge (22år) som også skal reise til Alpene. Gjerne ST. Anton. har vært der to ganger før,men bare kortere opphold, og det er helt rått! men vi trenger noen å dele leilighet med, vi er ikke så kresene på hvor vi bor. Er det noen som vet om noen å dele med, og eller vet om en leilighet, eller hvor man kan få leid så vil vi gjerne høre om dette! Vi tenkte å reise ned i midten av november starten av desember. så om dette høres interresant ut ta kontakt med meg Fredrik på mail: Stenerud_fredrik@hotmail.com.</p><p> min msn er det samme som mailen min. Ta kontakt da vel!!</p><p></p><p>Vi er to veldig sosiale mennesker som liker å finne på sprell og morro! og vi vil derfor dele leilighet med flere! jo flere man er jo kulere blir det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stenterud, post: 117971, member: 51553"] Hei! vi er to gutter fra Norge (22år) som også skal reise til Alpene. Gjerne ST. Anton. har vært der to ganger før,men bare kortere opphold, og det er helt rått! men vi trenger noen å dele leilighet med, vi er ikke så kresene på hvor vi bor. Er det noen som vet om noen å dele med, og eller vet om en leilighet, eller hvor man kan få leid så vil vi gjerne høre om dette! Vi tenkte å reise ned i midten av november starten av desember. så om dette høres interresant ut ta kontakt med meg Fredrik på mail: Stenerud_fredrik@hotmail.com. min msn er det samme som mailen min. Ta kontakt da vel!! Vi er to veldig sosiale mennesker som liker å finne på sprell og morro! og vi vil derfor dele leilighet med flere! jo flere man er jo kulere blir det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SÄSONGEN 2006 i ALPERNA
Tillbaka
Topp