Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Säsongen 2010/2011 Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 783055" data-attributes="member: 90666"><p>Liftwaffe vill du nog inte vara. Kallt och jävligt och mycket arbetstider.</p><p>Uthyrningen på stora anläggningar är nog bland det skönaste jobbet man kan ha, jobbar runt 4 dagar i veckan och har en go lön.</p><p>Jag har själv inte jobbat på en stor anläggning. Jag jobbade på vallåsen denna vintern och så mycket som vi jobbade gör man verkligen inte uppe i fjällen. Vi jobbade 6 dagar i veckan och ca 300 timmar på en löneperiod, uppe i fjällen ligger du nog inte på mycket mer än en vanlig arbetsvecka/löneperiod. </p><p>Hoppas du hittar något som verkar vettigt.</p><p>Ska själv uppåt landet och säsonga, hoppas jag iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 783055, member: 90666"] Liftwaffe vill du nog inte vara. Kallt och jävligt och mycket arbetstider. Uthyrningen på stora anläggningar är nog bland det skönaste jobbet man kan ha, jobbar runt 4 dagar i veckan och har en go lön. Jag har själv inte jobbat på en stor anläggning. Jag jobbade på vallåsen denna vintern och så mycket som vi jobbade gör man verkligen inte uppe i fjällen. Vi jobbade 6 dagar i veckan och ca 300 timmar på en löneperiod, uppe i fjällen ligger du nog inte på mycket mer än en vanlig arbetsvecka/löneperiod. Hoppas du hittar något som verkar vettigt. Ska själv uppåt landet och säsonga, hoppas jag iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Säsongen 2010/2011 Åre
Tillbaka
Topp