Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Säsongen 2010/2011 Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 791731" data-attributes="member: 98886"><p>I ungefär 3-4 år har jag enbart försökt få jobb på skistar och varje år har dom bett mig att söka om nästa år så jag tröttnade till sist. Jag bestämde mig för att ta saken i egna händer och komma upp och söka på alla andra ställen här. Det finns så många fler ställen som behöver personal. Jag drog upp hit i slutet av november och efter två veckor ungefär hade jag jobb på subway. Allt handlar om hur hängiven du e till att skaffa dig ett jobb. Jag lämnade min CV på varenda ställe i hela byn och tur va de för subway la ner i februari och då hade jag turen att pizzeria La ma wie ringde och dom behövde personal så jag behövde inte leta så länge innan jag fick ett nytt jobb och där jobbar jag än idag.</p><p>Mitt tipps till dig angående bostad är sök nu och sök bara på så mycket du kan. </p><p>Din nödlösning om du inte hittar nått annat är staffhottel i duved. Jag bodde där från mitten av december till sista april och det va helt OK inget paradis men massa fest iaf.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 791731, member: 98886"] I ungefär 3-4 år har jag enbart försökt få jobb på skistar och varje år har dom bett mig att söka om nästa år så jag tröttnade till sist. Jag bestämde mig för att ta saken i egna händer och komma upp och söka på alla andra ställen här. Det finns så många fler ställen som behöver personal. Jag drog upp hit i slutet av november och efter två veckor ungefär hade jag jobb på subway. Allt handlar om hur hängiven du e till att skaffa dig ett jobb. Jag lämnade min CV på varenda ställe i hela byn och tur va de för subway la ner i februari och då hade jag turen att pizzeria La ma wie ringde och dom behövde personal så jag behövde inte leta så länge innan jag fick ett nytt jobb och där jobbar jag än idag. Mitt tipps till dig angående bostad är sök nu och sök bara på så mycket du kan. Din nödlösning om du inte hittar nått annat är staffhottel i duved. Jag bodde där från mitten av december till sista april och det va helt OK inget paradis men massa fest iaf. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Säsongen 2010/2011 Åre
Tillbaka
Topp