Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsongens skörd??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brum" data-source="post: 75999" data-attributes="member: 35209"><p>måste skriva. lagom otursförföljd..</p><p></p><p>goggles 650 sek. snodda. nya 800 sek.</p><p>jacka 2400 sek. underbar.</p><p>bindningar 1700 sek. + 800 sek för nya straps som var för stora. burton custom, jävla skit.</p><p>boots 2500 sek. salomon som knullar lilltån.</p><p>bräda 2800 sek. knäcktes efter en vecka, inga pengar tillbaka.</p><p>snodd plånbok 2700 sek. någon jävel tog ut på mitt kort. jävla jävel. säkert svenskar som gick på stripklubb med mitt kort. </p><p></p><p>det var nog allt. fast det var ungefär summan av det jag tjänade där nere. i saalbach.</p><p></p><p>fast jag skördade en flickvänn där nere. nu är det bara att planera nästa säsong. aah.</p><p></p><p>sålde två hellyhansen jackor. 800 sek + 600 sek</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brum, post: 75999, member: 35209"] måste skriva. lagom otursförföljd.. goggles 650 sek. snodda. nya 800 sek. jacka 2400 sek. underbar. bindningar 1700 sek. + 800 sek för nya straps som var för stora. burton custom, jävla skit. boots 2500 sek. salomon som knullar lilltån. bräda 2800 sek. knäcktes efter en vecka, inga pengar tillbaka. snodd plånbok 2700 sek. någon jävel tog ut på mitt kort. jävla jävel. säkert svenskar som gick på stripklubb med mitt kort. det var nog allt. fast det var ungefär summan av det jag tjänade där nere. i saalbach. fast jag skördade en flickvänn där nere. nu är det bara att planera nästa säsong. aah. sålde två hellyhansen jackor. 800 sek + 600 sek [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsongens skörd??
Tillbaka
Topp