Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsongs boende Bad Gastein, finnes,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilshusse" data-source="post: 576157" data-attributes="member: 73414"><p>hejsan,</p><p></p><p>Jag kan inte lova att lägenheterna är 100% iordning innan 1 dec. </p><p>men om ni kan tänka er att vara lite flexibla så tror jag nog att det ordnar sig.</p><p></p><p>ang. elen så vet jag inte vad det kommer att kosta, andra som har hyrt ut samma lägenheter hade en högre hyra men då ingick elen, detta missbrukades så jag tror denna lösning kommer att få hyresgästerna att ta mera ansvar.</p><p>priset för el är ungefär densamma i österrike som i sverige.</p><p>Depositionen (samma som en månads hyra) betalas in på ett konto i samband med att man bokar lägenheten,</p><p></p><p>det är svårt att leta jobb hemifrån sverige, men om ska ner så tidigt som slutet på nov. eller början dec. så lär det nog ordna sig.</p><p></p><p>ang. boende i mars så tror jag inte det finns någpot ledigt då, det har bokats riktigt flitigt redan och alla har bokat hela säsongen.</p><p></p><p>kan tillägga att det verkar som om det bara blir säsongare/bummare i hela huset.</p><p>så det lär ju bli en skaplig fritidsgård = )</p><p>och med andra ord inga sura infödingar som gillar att skälla ut svenskar såfort dom får chansen...</p><p></p><p>väl mött/ broman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilshusse, post: 576157, member: 73414"] hejsan, Jag kan inte lova att lägenheterna är 100% iordning innan 1 dec. men om ni kan tänka er att vara lite flexibla så tror jag nog att det ordnar sig. ang. elen så vet jag inte vad det kommer att kosta, andra som har hyrt ut samma lägenheter hade en högre hyra men då ingick elen, detta missbrukades så jag tror denna lösning kommer att få hyresgästerna att ta mera ansvar. priset för el är ungefär densamma i österrike som i sverige. Depositionen (samma som en månads hyra) betalas in på ett konto i samband med att man bokar lägenheten, det är svårt att leta jobb hemifrån sverige, men om ska ner så tidigt som slutet på nov. eller början dec. så lär det nog ordna sig. ang. boende i mars så tror jag inte det finns någpot ledigt då, det har bokats riktigt flitigt redan och alla har bokat hela säsongen. kan tillägga att det verkar som om det bara blir säsongare/bummare i hela huset. så det lär ju bli en skaplig fritidsgård = ) och med andra ord inga sura infödingar som gillar att skälla ut svenskar såfort dom får chansen... väl mött/ broman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsongs boende Bad Gastein, finnes,
Tillbaka
Topp