Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsongs boende Bad Gastein, finnes,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilshusse" data-source="post: 583140" data-attributes="member: 73414"><p>Hej,</p><p></p><p>Huset är dessvärre fullt för säsongen 09-10.</p><p></p><p>av turkar.</p><p></p><p>Och jag är på bahamas och rullar mig i stålar...</p><p></p><p></p><p></p><p>Eller...</p><p></p><p>Så är jag nere i badg. och sliter röven av mig, för att hinna renovera och göra iordninig innan säsongen börjar,</p><p></p><p>Detta är en dröm som jag haft i många år, och som är en STOR investering.</p><p></p><p>Anledningen till att jag vill ha tre pers i varje lägenhet är ju självklart för att kunna få in resurser för att klara räntor, renoveringar och driftkostnader, säsongen är bara en tredjedel av året och på sommaren finns här ett överflöd av lägenheter- men skidåkningen är då begränsad..</p><p></p><p>mvh/ anders broman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilshusse, post: 583140, member: 73414"] Hej, Huset är dessvärre fullt för säsongen 09-10. av turkar. Och jag är på bahamas och rullar mig i stålar... Eller... Så är jag nere i badg. och sliter röven av mig, för att hinna renovera och göra iordninig innan säsongen börjar, Detta är en dröm som jag haft i många år, och som är en STOR investering. Anledningen till att jag vill ha tre pers i varje lägenhet är ju självklart för att kunna få in resurser för att klara räntor, renoveringar och driftkostnader, säsongen är bara en tredjedel av året och på sommaren finns här ett överflöd av lägenheter- men skidåkningen är då begränsad.. mvh/ anders broman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
säsongs boende Bad Gastein, finnes,
Tillbaka
Topp