Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongsboende i St Anton finnes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Norrman" data-source="post: 404968" data-attributes="member: 30522"><p>Tja</p><p></p><p>Jag är sjukt sugen på att dra till St Anton, sitter i Canada nu, och jag lurrar på att boka om min biljett och då måste jag ha någon stans att bo.</p><p>skulle man kunna köpa din polares liftkort?</p><p></p><p>Vart i pettnau bor ni.</p><p></p><p>Jag har varit nere i anton två vintrar så jag kan stället ganska så väll. Hur tycker ni att förhålandena är där är nu med snön?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Norrman, post: 404968, member: 30522"] Tja Jag är sjukt sugen på att dra till St Anton, sitter i Canada nu, och jag lurrar på att boka om min biljett och då måste jag ha någon stans att bo. skulle man kunna köpa din polares liftkort? Vart i pettnau bor ni. Jag har varit nere i anton två vintrar så jag kan stället ganska så väll. Hur tycker ni att förhålandena är där är nu med snön? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongsboende i St Anton finnes!
Tillbaka
Topp