Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongsboende i St Anton finnes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Norrman" data-source="post: 406584" data-attributes="member: 30522"><p>Att lämna Canada som alltid varit ditt man vill åka kan låta ganska så dumt men. De är så små ställe och man måste hika minst 45min för att en komma till ställena där inte alla andra har hikat och de blir man jävligt trött på efter ett tag och sedan när den enda liften som finns stängs av pga vinden så finns de istortsett inget man kan göra för utom att gå upp till de minimala parken som ser ut som skit. Men snön är hur grym som helst. </p><p></p><p>Och jag vet att jag an hitta och åka så mycket mer och bättre åk i anton än vad jag kan göra här, och jag har åkt iväg för att åka inte gå.</p><p></p><p>Så de hade varit grymt om någon hade en bit golv att dela med sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Norrman, post: 406584, member: 30522"] Att lämna Canada som alltid varit ditt man vill åka kan låta ganska så dumt men. De är så små ställe och man måste hika minst 45min för att en komma till ställena där inte alla andra har hikat och de blir man jävligt trött på efter ett tag och sedan när den enda liften som finns stängs av pga vinden så finns de istortsett inget man kan göra för utom att gå upp till de minimala parken som ser ut som skit. Men snön är hur grym som helst. Och jag vet att jag an hitta och åka så mycket mer och bättre åk i anton än vad jag kan göra här, och jag har åkt iväg för att åka inte gå. Så de hade varit grymt om någon hade en bit golv att dela med sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongsboende i St Anton finnes!
Tillbaka
Topp