Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongsboende saalbach 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 87016" data-source="post: 534538"><p>Sitter i saalbach just nu och dricker öl på torget, så som är okej att göra när säsongen lider mot sitt slut och backarna mest liknar sorbetglass från GB.</p><p>Kan nästan garantera att frau eder hyr ut sitt ruckel till desperata säsongare även 09/10 (dvs. om inte någon myndighet bestämmer sig för att riva skiten)</p><p>För övrigt vet jag att det finns jobb på en restaurang i saalach, jobbade där i år och min chef bad mig kolla upp om det fanns två-tre säsongare som behövde jobb nästa år också, eftersom dom behöver lika många diskare/städare som kan tänka sig att jobba för en minimilön några gånger i veckan. </p><p>Med frau eders billiga boende klarar man sig dock bättre än bra på lönen.</p><p>Vad gäller uteliv och skidåkning så är väl båda medelmåttiga/bra. Skön åkning, men man blir trött på pisterna efter ett tag.</p><p>Om jag minns rätt sa min chef att säsongarna helst skall infinna sig någon gång strax före jul. </p><p>P.S Det krävs att man bor c.a 4 personer i lägenheten för att det skall löna sig (den är byggd för två). </p><p>Hör av er om ni vill veta något annat.</p><p>Px</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 87016, post: 534538"] Sitter i saalbach just nu och dricker öl på torget, så som är okej att göra när säsongen lider mot sitt slut och backarna mest liknar sorbetglass från GB. Kan nästan garantera att frau eder hyr ut sitt ruckel till desperata säsongare även 09/10 (dvs. om inte någon myndighet bestämmer sig för att riva skiten) För övrigt vet jag att det finns jobb på en restaurang i saalach, jobbade där i år och min chef bad mig kolla upp om det fanns två-tre säsongare som behövde jobb nästa år också, eftersom dom behöver lika många diskare/städare som kan tänka sig att jobba för en minimilön några gånger i veckan. Med frau eders billiga boende klarar man sig dock bättre än bra på lönen. Vad gäller uteliv och skidåkning så är väl båda medelmåttiga/bra. Skön åkning, men man blir trött på pisterna efter ett tag. Om jag minns rätt sa min chef att säsongarna helst skall infinna sig någon gång strax före jul. P.S Det krävs att man bor c.a 4 personer i lägenheten för att det skall löna sig (den är byggd för två). Hör av er om ni vill veta något annat. Px [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongsboende saalbach 09/10
Tillbaka
Topp