Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongsboende saalbach 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lintan1" data-source="post: 540378" data-attributes="member: 66890"><p>Till Fitipaldi:</p><p>Tjenare. Såg dit inlägg i tråden om Saalbach. Vi är två killar som ska göra säsong i österikiska alperna nästa år. Skulle man kunna få telefon nr eller mailadress till din chef på den där restaurangen? Du skrev att han behövde folk till nästa år och vi skulle kunna vara intresserade av lägenheten och jobben <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>MVH Markus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lintan1, post: 540378, member: 66890"] Till Fitipaldi: Tjenare. Såg dit inlägg i tråden om Saalbach. Vi är två killar som ska göra säsong i österikiska alperna nästa år. Skulle man kunna få telefon nr eller mailadress till din chef på den där restaurangen? Du skrev att han behövde folk till nästa år och vi skulle kunna vara intresserade av lägenheten och jobben :) MVH Markus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongsboende saalbach 09/10
Tillbaka
Topp