Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongsboende St Anton 2024
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lukasheden2" data-source="post: 1283553" data-attributes="member: 180820"><p>Hej, jag och några vänner är sugna på att göra en säsong i vinter i St Anton! Vi är ett gäng på 9 pers som funderade på att försöka hitta något hus att hyra för tanken slog oss att det kanske blir billigare (kanske fel) annars har vi sagt att vi kan dela upp oss i 2-3 st. Någon som har något tips på en lägenhet eller hus för dessa kriterier? Ville även kolla om någon har tips på arbete nere i St Anton då jag vet att många erbjuder boende via jobbet? Ni får gärna ge några andra generella tips som kan vara bra att veta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukasheden2, post: 1283553, member: 180820"] Hej, jag och några vänner är sugna på att göra en säsong i vinter i St Anton! Vi är ett gäng på 9 pers som funderade på att försöka hitta något hus att hyra för tanken slog oss att det kanske blir billigare (kanske fel) annars har vi sagt att vi kan dela upp oss i 2-3 st. Någon som har något tips på en lägenhet eller hus för dessa kriterier? Ville även kolla om någon har tips på arbete nere i St Anton då jag vet att många erbjuder boende via jobbet? Ni får gärna ge några andra generella tips som kan vara bra att veta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongsboende St Anton 2024
Tillbaka
Topp