Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SäsongsCompany!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wannaberocker" data-source="post: 87173" data-attributes="member: 38178"><p>hEJ!</p><p></p><p>Har flera år tänkt att dra ner och säsonga, och nu hoppas jag att det äntligen skall bli av.</p><p>Tänkte se om det finns några som skall dra antingen till Österrike eller Italien och om de har lats över i så fall! Tänkte även kolla om ni har vet hur lätt/svårt det är att få jobb därnere om man drar strax efter jul och fixar boende ett par veckor, hoppas på snabba svar!!! /nils</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wannaberocker, post: 87173, member: 38178"] hEJ! Har flera år tänkt att dra ner och säsonga, och nu hoppas jag att det äntligen skall bli av. Tänkte se om det finns några som skall dra antingen till Österrike eller Italien och om de har lats över i så fall! Tänkte även kolla om ni har vet hur lätt/svårt det är att få jobb därnere om man drar strax efter jul och fixar boende ett par veckor, hoppas på snabba svar!!! /nils [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SäsongsCompany!
Tillbaka
Topp