Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongsförsäkring i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 240564" data-attributes="member: 53949"><p>Hallå,</p><p>Nån som har koll på hur de funkar me försäkringar o så i alperna (Tignes, Frankrike främst för de e dit ja ska) ?</p><p>Vet att mitt försäkringsbolag bara täcker 45 dagars resa o att de då täcker "allt med skidåkning" (tack för den detaljerade beskrivningen!)...</p><p>Ja kan täckna en försäkring som förlänger dehär 45 dagarna, kostar 2000kr.</p><p>Men vad ska man göra?</p><p>Ska jag teckna den försäkringen för 2000? Eller nån annan försäkring av nån annan (kan man de?).. eller täcks man av liftkortsförsäkringen?</p><p>Menar då främst om man trillar uppe på berget o behöver helikopterlyftas hem osv (har hört att det kostar 6siffriga belopp!)..</p><p></p><p>Hur gör alla ni andra säsongare?</p><p>Tell me eveeerything!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 240564, member: 53949"] Hallå, Nån som har koll på hur de funkar me försäkringar o så i alperna (Tignes, Frankrike främst för de e dit ja ska) ? Vet att mitt försäkringsbolag bara täcker 45 dagars resa o att de då täcker "allt med skidåkning" (tack för den detaljerade beskrivningen!)... Ja kan täckna en försäkring som förlänger dehär 45 dagarna, kostar 2000kr. Men vad ska man göra? Ska jag teckna den försäkringen för 2000? Eller nån annan försäkring av nån annan (kan man de?).. eller täcks man av liftkortsförsäkringen? Menar då främst om man trillar uppe på berget o behöver helikopterlyftas hem osv (har hört att det kostar 6siffriga belopp!).. Hur gör alla ni andra säsongare? Tell me eveeerything! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongsförsäkring i alperna
Tillbaka
Topp