Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongsförsäkring i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Storsnasen" data-source="post: 240580" data-attributes="member: 43093"><p>Tycker det är dåligt med "tvånget" att köpa extraförsäkring. Var i St. Anton förra säsongen, där det var på det sättet. Även de som skadade sig lindrigt i en pist på låg höjd skulle envist bli hämtade med helikopter i ställer för skoter. Ett fult sätt att få in stora summor pengar säger jag.</p><p></p><p>Jag köpte ingen försäkring, skulle hellre krypa ner för berget än hänga och dingla under en helikopter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Storsnasen, post: 240580, member: 43093"] Tycker det är dåligt med "tvånget" att köpa extraförsäkring. Var i St. Anton förra säsongen, där det var på det sättet. Även de som skadade sig lindrigt i en pist på låg höjd skulle envist bli hämtade med helikopter i ställer för skoter. Ett fult sätt att få in stora summor pengar säger jag. Jag köpte ingen försäkring, skulle hellre krypa ner för berget än hänga och dingla under en helikopter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsongsförsäkring i alperna
Tillbaka
Topp