Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsongsintryck från forntiden - 1996?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 347512" data-attributes="member: 13390"><p>Frågan kan låta konstig;</p><p></p><p>Är det nån som var med när det begav sig och kan delge mig (och möjligen andra intresserade ... eh.. ) hur vintern 95/96 var snömässigt? Jag avser främst i alperna, men även i Norden är av intresse. </p><p></p><p>Snömängd, när det kom, var du var, osv. Gärna i relation till vintrarna 91/92 och 93/94 om det är möjligt. Jag skulle bli sjukt impad om jag får ett bra svar på den här, men man vet ju aldrig. </p><p></p><p></p><p></p><p>Anledningen är att jag sitter och kollar på lite vädersiffror, mer säger jag inte i det här läget för att inte ge ledande fakta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 347512, member: 13390"] Frågan kan låta konstig; Är det nån som var med när det begav sig och kan delge mig (och möjligen andra intresserade ... eh.. ) hur vintern 95/96 var snömässigt? Jag avser främst i alperna, men även i Norden är av intresse. Snömängd, när det kom, var du var, osv. Gärna i relation till vintrarna 91/92 och 93/94 om det är möjligt. Jag skulle bli sjukt impad om jag får ett bra svar på den här, men man vet ju aldrig. Anledningen är att jag sitter och kollar på lite vädersiffror, mer säger jag inte i det här läget för att inte ge ledande fakta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Säsongsintryck från forntiden - 1996?
Tillbaka
Topp