Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Säsongsjobb Åre 07/08 intervju?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 359202" data-attributes="member: 49214"><p>Hmm, man blir lite skeptisk till Skistar i Åre inte bara kostar det pengar att komma på intervjudagarna utan om man nu skulle få jobb så måste man hosta upp 500spänn eller va det va för nån internetutbildning. Någon som har nån statistik över hur många som är uppe på intervjudagarna som får sig jobb?</p><p></p><p>Har även blivit kallad till Hemsedal, där snackar vi nått helt annat. Ens hopp för Skistar höjs många steg där. Inte bara fler intervjudagarna, det är dessutom helt gratis. Transfer från Oslo och tillbaka och boende och mat på deras bekostnad! Det är sånt som lockar och som enligt mig visar prov på en seriös arbetsgivare som faktiskt sätter sina medarbetare i fokus.</p><p></p><p>Har en bror som knegat för Skistar i Hemse och han var väldigt nöjd, om jag tolkat honom rätt. Inte bara fick han många goda skiddagar, vänner och en trevlig tid, han hade lyckats spara ihop en bra slant under tiden trots ett genröst levene!</p><p></p><p>Nu verkar det som att det inte blir nått av det för mig ändå i vinter, kommit fram till att skidåkning får stå som prio 1, kosta vad det vill. Men att det kan skilja så mkt i bemötande på två skidorter inom samma koncern är ganska uppseendeväckande tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 359202, member: 49214"] Hmm, man blir lite skeptisk till Skistar i Åre inte bara kostar det pengar att komma på intervjudagarna utan om man nu skulle få jobb så måste man hosta upp 500spänn eller va det va för nån internetutbildning. Någon som har nån statistik över hur många som är uppe på intervjudagarna som får sig jobb? Har även blivit kallad till Hemsedal, där snackar vi nått helt annat. Ens hopp för Skistar höjs många steg där. Inte bara fler intervjudagarna, det är dessutom helt gratis. Transfer från Oslo och tillbaka och boende och mat på deras bekostnad! Det är sånt som lockar och som enligt mig visar prov på en seriös arbetsgivare som faktiskt sätter sina medarbetare i fokus. Har en bror som knegat för Skistar i Hemse och han var väldigt nöjd, om jag tolkat honom rätt. Inte bara fick han många goda skiddagar, vänner och en trevlig tid, han hade lyckats spara ihop en bra slant under tiden trots ett genröst levene! Nu verkar det som att det inte blir nått av det för mig ändå i vinter, kommit fram till att skidåkning får stå som prio 1, kosta vad det vill. Men att det kan skilja så mkt i bemötande på två skidorter inom samma koncern är ganska uppseendeväckande tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Säsongsjobb Åre 07/08 intervju?
Tillbaka
Topp