Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongsjobb hos skistar 2009/2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikAndersson" data-source="post: 553731" data-attributes="member: 51133"><p>För er som har som mål att åka mycket skidor. Så rekomenderar jag skidskolan där får man mest ledig tid över för att leka i parken. Annars för övrigt så rekommenderar jag absolut inte skistar då lönen är väldigt dålig och förmånerna inte så bra som dom skulle kunna vara och dåliga arbetsförutsättnignar. Tips istället åk iväg till norge o jobba i 2 månader så har du tjänat in lika ,mycket pengar som du skulle göra under hela skistar säsongen o så kan du bara njuta av livet o skidor hela vintern istället. </p><p></p><p>Overand out !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikAndersson, post: 553731, member: 51133"] För er som har som mål att åka mycket skidor. Så rekomenderar jag skidskolan där får man mest ledig tid över för att leka i parken. Annars för övrigt så rekommenderar jag absolut inte skistar då lönen är väldigt dålig och förmånerna inte så bra som dom skulle kunna vara och dåliga arbetsförutsättnignar. Tips istället åk iväg till norge o jobba i 2 månader så har du tjänat in lika ,mycket pengar som du skulle göra under hela skistar säsongen o så kan du bara njuta av livet o skidor hela vintern istället. Overand out ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongsjobb hos skistar 2009/2010
Tillbaka
Topp