Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongsjobb i sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="USNAVY" data-source="post: 461336" data-attributes="member: 86385"><p>Hejsan gott folk. Hoppas alla har fått positiva besked om anställning.</p><p>Eller är det någr som inte har hört något än?</p><p>Ni som vet att ni fått jobb, har ni fått reda på vart ni skall bo?'</p><p></p><p>Någon som har säsongat uppe i sälen förr? Berätta gärna lite om tema festern osv.</p><p></p><p>När börjar eran anställning? Min börjar den 8december tror jag att det var..</p><p>Hoppas det blir många trevliga temafester mellan arbetarna i sälen,. älskar att träffa nytt folk.. Skriv fall ni undrar något..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="USNAVY, post: 461336, member: 86385"] Hejsan gott folk. Hoppas alla har fått positiva besked om anställning. Eller är det någr som inte har hört något än? Ni som vet att ni fått jobb, har ni fått reda på vart ni skall bo?' Någon som har säsongat uppe i sälen förr? Berätta gärna lite om tema festern osv. När börjar eran anställning? Min börjar den 8december tror jag att det var.. Hoppas det blir många trevliga temafester mellan arbetarna i sälen,. älskar att träffa nytt folk.. Skriv fall ni undrar något.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongsjobb i sälen
Tillbaka
Topp