Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongsjobb i sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="USNAVY" data-source="post: 483005" data-attributes="member: 86385"><p>heej.!</p><p></p><p>Jag kollade igenom mina papper ännu en gång inför säsongen. Det står att jag skall bo i personalbostad 40, rum nr 2. i lindvallen</p><p>Är det någon som har nån aning om vart den ligger? Det står inte vilka jag skall bo med eller hur många heller? </p><p></p><p>en fråga till.. Till ni som jobbat där uppe innan. brukar det bli knappert med pengar i slutet? eller brukar det vara rätt lugnt? kan tillägga att jag skall jobba som skiduthyrare och är över 20</p><p></p><p>tacksam för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="USNAVY, post: 483005, member: 86385"] heej.! Jag kollade igenom mina papper ännu en gång inför säsongen. Det står att jag skall bo i personalbostad 40, rum nr 2. i lindvallen Är det någon som har nån aning om vart den ligger? Det står inte vilka jag skall bo med eller hur många heller? en fråga till.. Till ni som jobbat där uppe innan. brukar det bli knappert med pengar i slutet? eller brukar det vara rätt lugnt? kan tillägga att jag skall jobba som skiduthyrare och är över 20 tacksam för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsongsjobb i sälen
Tillbaka
Topp