Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongsjobb Trysil 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pontus87" data-source="post: 818059" data-attributes="member: 39638"><p>Nja en säsong var skoj, men blev för mkt med två kände jag, tyckte det var lite för dött, men har man inte varit upp en säsong tidigare tycker jag att man gör helt rätt som åker dit, Men om jag skulle göra en till säsong så skulle jag ta ett annat ställe bara.</p><p></p><p>Klart det finns fest, det finns det gott om, men jag tycker andra ställen som sälen, hemsedal och åre har sjukt mkt bättre fest, tyckte trysil var lite för dåligt med folk helt enkelt =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pontus87, post: 818059, member: 39638"] Nja en säsong var skoj, men blev för mkt med två kände jag, tyckte det var lite för dött, men har man inte varit upp en säsong tidigare tycker jag att man gör helt rätt som åker dit, Men om jag skulle göra en till säsong så skulle jag ta ett annat ställe bara. Klart det finns fest, det finns det gott om, men jag tycker andra ställen som sälen, hemsedal och åre har sjukt mkt bättre fest, tyckte trysil var lite för dåligt med folk helt enkelt =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongsjobb Trysil 2010/2011
Tillbaka
Topp