Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongskort - billigare om man jobbar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BusMalin" data-source="post: 65659" data-attributes="member: 15670"><p>Som intruder här skriver så måste de ha jobbintyg från det ställe du jobbar för att få ett carte employee (månadskort för anställda -typ. Och då brukar det vara så att man ska jobba m å n g a timmar i veckan oxå. </p><p>Det händer att detta ibland kan kringgås beroende på vem man jobbar för eller vem man hyr lght för och så vidare... Vem som känner vem helt enkelt! Nu har jag tyvärr inte nån koll på detta, eftersom det är få jag känner där iår. Men jag vet att ibland har man flax med det ena eller det andra där nere. (har hänt mig två ggr så...) Hör dig för med de som jobbar/säsongar där nere när du kommer ner så kanske du får några tips. </p><p></p><p>I övrigt så ska du ha det så jävulst kul å åka massa skidor och dricka mycket fulvin! </p><p></p><p>/Malin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BusMalin, post: 65659, member: 15670"] Som intruder här skriver så måste de ha jobbintyg från det ställe du jobbar för att få ett carte employee (månadskort för anställda -typ. Och då brukar det vara så att man ska jobba m å n g a timmar i veckan oxå. Det händer att detta ibland kan kringgås beroende på vem man jobbar för eller vem man hyr lght för och så vidare... Vem som känner vem helt enkelt! Nu har jag tyvärr inte nån koll på detta, eftersom det är få jag känner där iår. Men jag vet att ibland har man flax med det ena eller det andra där nere. (har hänt mig två ggr så...) Hör dig för med de som jobbar/säsongar där nere när du kommer ner så kanske du får några tips. I övrigt så ska du ha det så jävulst kul å åka massa skidor och dricka mycket fulvin! /Malin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongskort - billigare om man jobbar?
Tillbaka
Topp