Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongskort whistler + UBC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="masken" data-source="post: 90149" data-attributes="member: 29943"><p>har hört att det skall gå att få studentrabatt på säsongskortet i whistler. vad jag förstår skriver man in sig på nån kurs på UBC(university of brittish columbia) och betalar inskrivningsavgiften på ca 1000kr. man har sen en vecka på sig att betala terminsavgiften. sen går man till kåren och plockar ut säsongskortet för ca 3000 och efter det drar man upp till whistler. alltså utan att betala terminsavgiften och utan att egentligen plugga på UBC samtidigt som man sparar ca 6000 på årskortet.</p><p></p><p>Stämmer detta? eller är det endast en skröna? någon som vet eller än hellre någon som har lust att berätta för mig hur det funkar?! tack tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="masken, post: 90149, member: 29943"] har hört att det skall gå att få studentrabatt på säsongskortet i whistler. vad jag förstår skriver man in sig på nån kurs på UBC(university of brittish columbia) och betalar inskrivningsavgiften på ca 1000kr. man har sen en vecka på sig att betala terminsavgiften. sen går man till kåren och plockar ut säsongskortet för ca 3000 och efter det drar man upp till whistler. alltså utan att betala terminsavgiften och utan att egentligen plugga på UBC samtidigt som man sparar ca 6000 på årskortet. Stämmer detta? eller är det endast en skröna? någon som vet eller än hellre någon som har lust att berätta för mig hur det funkar?! tack tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsongskort whistler + UBC
Tillbaka
Topp