Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongtips?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emmath" data-source="post: 43474" data-attributes="member: 31131"><p>Jobba järnet innan & åk sedan till en mindre ort. Jag lovar, du får ut så otroligt mycket mer då: allt är billigare ( dvs säsongskort & boende, upp mot halva kostnaden ), mindre konkurrens om lössnön & mycket lättare att få kontakt med lokalbefolkningen som är guld att "känna". Visserligen är det svårare att åka ner på chans & hitta boende på en liten ort eftersom det inte finns så många bummare på plats, men det tror jag löser sig. Är du däremot ute efter att festa bort din säsong så är Chamonix, St. Anton osv mycket bättre val. Frågan är vad du vill med din säsong?</p><p></p><p>Åh, vad jag skulle vilja åka iväg nästa år igen, men nu får det nog dröja ett år eller så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emmath, post: 43474, member: 31131"] Jobba järnet innan & åk sedan till en mindre ort. Jag lovar, du får ut så otroligt mycket mer då: allt är billigare ( dvs säsongskort & boende, upp mot halva kostnaden ), mindre konkurrens om lössnön & mycket lättare att få kontakt med lokalbefolkningen som är guld att "känna". Visserligen är det svårare att åka ner på chans & hitta boende på en liten ort eftersom det inte finns så många bummare på plats, men det tror jag löser sig. Är du däremot ute efter att festa bort din säsong så är Chamonix, St. Anton osv mycket bättre val. Frågan är vad du vill med din säsong? Åh, vad jag skulle vilja åka iväg nästa år igen, men nu får det nog dröja ett år eller så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongtips?!
Tillbaka
Topp