Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongtips?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dessaj" data-source="post: 43476" data-attributes="member: 32444"><p>Tror absolut att emmath har en poäng i det hon säger... Känns inte rätt att supa bort hela säsongen. Lutar mer och mer åt att det blir en lite mindre ort för min del. Günter kanske inte är världens festligaste snubbe men man behöver inte ju faktiskt inte bege sig till alpernas minsta topp heller. En mellanstor ort med lagom mycket svenska skibums skulle va klockrent. Man vill gärna träffa folk med andra nationaliteter på resan också.</p><p></p><p>Tips på bra orter önskas!!</p><p></p><p>//Dessa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dessaj, post: 43476, member: 32444"] Tror absolut att emmath har en poäng i det hon säger... Känns inte rätt att supa bort hela säsongen. Lutar mer och mer åt att det blir en lite mindre ort för min del. Günter kanske inte är världens festligaste snubbe men man behöver inte ju faktiskt inte bege sig till alpernas minsta topp heller. En mellanstor ort med lagom mycket svenska skibums skulle va klockrent. Man vill gärna träffa folk med andra nationaliteter på resan också. Tips på bra orter önskas!! //Dessa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsongtips?!
Tillbaka
Topp