Sässonga i Kitzbühel

  • Trådstartare Trådstartare P_G
  • Start datum Start datum

P_G

Ny medlem
Sässonga i Kitzbühel
Hej! Jag är en glad kille som ska sässonga i Kitzbühel. Jag tänkte kolla om det är någon annan som har planer på det.... Hör av er i så fall!
 
Sässonga i Kitzbühel
funderar faktiskt på att göra det jag oxå, ialla fall åka ner och åka lite skidor, skulle man få ett jobb så blir det ännu bättre =)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp