P_G Ny medlem 2004-11-22 Sässonga i Kitzbühel #1 Hej! Jag är en glad kille som ska sässonga i Kitzbühel. Jag tänkte kolla om det är någon annan som har planer på det.... Hör av er i så fall!
Hej! Jag är en glad kille som ska sässonga i Kitzbühel. Jag tänkte kolla om det är någon annan som har planer på det.... Hör av er i så fall!
mummi Ny medlem 2005-08-29 Sässonga i Kitzbühel #2 funderar faktiskt på att göra det jag oxå, ialla fall åka ner och åka lite skidor, skulle man få ett jobb så blir det ännu bättre =)
funderar faktiskt på att göra det jag oxå, ialla fall åka ner och åka lite skidor, skulle man få ett jobb så blir det ännu bättre =)