Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sässongsboende - att tänka på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLayer" data-source="post: 195135"><p>Hallå på er, har nu fixat ett boende till mig och mina polare i StAnton till vintern. Har bara lite frågor innan jag ringer nissen som har stället.</p><p></p><p>Jag antar att de vill ha någon slags förskottsbetalning (har inte kollat detta än) men vad är rimligt, brukar det ligga på en månadshyra? </p><p>Har man någon slags garanti efter att man betalat denna hyra, alltså, finns det möjligheter att han kan lura en på några tusen och hyra ut stället till nån annan? Eller ska man skriva nått kontrakt (låter så seriöst ju!=)</p><p></p><p>Sen en sak till, vet inte än om dom kan fixa parkering åt oss, hur gör man lättast i sånna fall, vart kan man ställa bilen? och nu menar jag lagligt och snyggt. Inte i en snödriva i skogen som en del säkert vill svara =)</p><p></p><p>lev väl!</p><p>/Niclas</p><p></p><p>EDIT: Tänkte på en sak, kan ju kolla med priset också. Det ska kosta 19 Euro dygnet för oss var (3 pers). är en lägenhet på typ 30 kvadrat med kök (micro, kyl, frys osv), dubbel+enkel säng, toa m dusch, tv och det såg riktigt fräscht ut på bilderna... ligger ca 20 min från centrum. Är det bra pris, det blir ju ca 5300 SEK i månaden för oss var. Dyrt/billigt/normalt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLayer, post: 195135"] Hallå på er, har nu fixat ett boende till mig och mina polare i StAnton till vintern. Har bara lite frågor innan jag ringer nissen som har stället. Jag antar att de vill ha någon slags förskottsbetalning (har inte kollat detta än) men vad är rimligt, brukar det ligga på en månadshyra? Har man någon slags garanti efter att man betalat denna hyra, alltså, finns det möjligheter att han kan lura en på några tusen och hyra ut stället till nån annan? Eller ska man skriva nått kontrakt (låter så seriöst ju!=) Sen en sak till, vet inte än om dom kan fixa parkering åt oss, hur gör man lättast i sånna fall, vart kan man ställa bilen? och nu menar jag lagligt och snyggt. Inte i en snödriva i skogen som en del säkert vill svara =) lev väl! /Niclas EDIT: Tänkte på en sak, kan ju kolla med priset också. Det ska kosta 19 Euro dygnet för oss var (3 pers). är en lägenhet på typ 30 kvadrat med kök (micro, kyl, frys osv), dubbel+enkel säng, toa m dusch, tv och det såg riktigt fräscht ut på bilderna... ligger ca 20 min från centrum. Är det bra pris, det blir ju ca 5300 SEK i månaden för oss var. Dyrt/billigt/normalt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sässongsboende - att tänka på?
Tillbaka
Topp