Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sässongsboende - att tänka på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 195152" data-attributes="member: 40931"><p>Ni ska ju givetvis minst ha ett kontrakt innan ni skickar några pengar tycker jag. Antingen kommer ni få pröjsa depositionen när ni kommer ner eller så betalar ni hela eller en del av den i förskott skulle jag tro... Var försiktig med att skicka iväg pengarna innan du ens träffat personen och sett att det finns ett boende osv. Att döma av det du skrivit har du inte haft kontakt med personen innan? Testa maila turistinformationen eller nåt med hans namn och vad hans boende kallas och be dom kolla ifall det stämmer.</p><p></p><p>Parkering beror väl på var erat boende ligger. Jag vet inte om dom fixat det nu, men förr i tiden (två år sen) var det bara att kasta eventuella böter i papperskorgen om man körde med svenskreggad bil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 195152, member: 40931"] Ni ska ju givetvis minst ha ett kontrakt innan ni skickar några pengar tycker jag. Antingen kommer ni få pröjsa depositionen när ni kommer ner eller så betalar ni hela eller en del av den i förskott skulle jag tro... Var försiktig med att skicka iväg pengarna innan du ens träffat personen och sett att det finns ett boende osv. Att döma av det du skrivit har du inte haft kontakt med personen innan? Testa maila turistinformationen eller nåt med hans namn och vad hans boende kallas och be dom kolla ifall det stämmer. Parkering beror väl på var erat boende ligger. Jag vet inte om dom fixat det nu, men förr i tiden (två år sen) var det bara att kasta eventuella böter i papperskorgen om man körde med svenskreggad bil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sässongsboende - att tänka på?
Tillbaka
Topp