Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Säta bindningar på gänginsatser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1036702" data-attributes="member: 99032"><p>Jag tror din metod fungerar. Det är bara lite meck som behövs. Plus att du aldrig kan vara hundra procent säker att vatten inte läcker genom (men jag tror att det håller tätt länge och väl med din metod). Det finns andra öppna gänginsatser, t.ex. helicoil, för M5 gänga så du behöver inte köra på möbelvarianten. </p><p></p><p>Men, om du vill ha tätade gänginsatser och passande skruvar för bindningarna så behöver du inte vända dig till USA. De finns även att beställa i Sverige på den <a href="http://www.insertski.se/" target="_blank">här sidan</a> . Säkert avsevärt dyrare än din lösning, men det är ett alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1036702, member: 99032"] Jag tror din metod fungerar. Det är bara lite meck som behövs. Plus att du aldrig kan vara hundra procent säker att vatten inte läcker genom (men jag tror att det håller tätt länge och väl med din metod). Det finns andra öppna gänginsatser, t.ex. helicoil, för M5 gänga så du behöver inte köra på möbelvarianten. Men, om du vill ha tätade gänginsatser och passande skruvar för bindningarna så behöver du inte vända dig till USA. De finns även att beställa i Sverige på den [url=http://www.insertski.se/]här sidan[/url] . Säkert avsevärt dyrare än din lösning, men det är ett alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Säta bindningar på gänginsatser
Tillbaka
Topp